Monday 14 March 2011

Paddington House of Pancake

Aku rindu nak makan Pancake Platter with Choc Fondue ini. Harganya tidak la terlalu mahal. Seingat aku, cuma RM12.90.

Yang ni dibelanja oleh teman baikku sempena mendapat bonus masyukk. Thanks Latha for the treat. You're the best friend I ever had. You tak pernah berkira dengan I, you always be there when I need you. You tak berpura-pura dengan I. You sangat-sangat menjadi diri you which is the best thing about you. Hope we will be friends for ever and ever.

Eh, ni cerita Paddington House of Pancake ke cerita pasal kawan baik. Whatever it is, misi aku adalah nak makan ini dalam masa terdekat. Dan juga aku nak merasa makan di Flaming Steamboat. En.Suami, awak janji nak belanja saya makan best sikit hujung bulan ni sempena gaji pertama awak sebagai pekerja Nissan. I just name the place, you bayar k.

Something sad, honeymoon trip to KK this April terpaksa dibatalkan. Burn je la duit tiket RM98 pergi balik 2 orang tu. Nasib baik tak sampai seratus harga tiket tu. If not, memang ralat sikit la. Sebabnya, En.Suami kan baru kerja dekat tempat baru, macam tak best pulak nak ambil cuti lama-lama sebab kebetulan my cousin pun kahwin April. So, have to sacrifice either one la and I choose to cancel my honeymoon trip.

Its okay, mungkin kali ni takde rezeki nak pergi KK. Maybe next time. Yang penting, can't wait for Family Trip to Bandung next year Feb. First time jalan sejauh ini bersama keluarga. Sangat-sangat tidak sabar. 6 hari dekat sana and macam-macam plan dah aku fikirkan. Itinerary pun aku dah siapkan. Heheh.. Excited kan? First time naik kapal terbang bersama En.Suami. Mau shopping sakannn di Bandung.

Okay.. Ni dah jadi macam entry rojak. Hurm, saje je nak update about me sebab dah lama tak update kan. Macam-macam cerita la yang keluar kan?

P/S : Seronok gak update blog sambil baring-baring..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. sorry za baru dpt reply comment ko. dah lama x online guna pc, asyik kat hp je. hp x reply comment. hehehe. ok, ni aku makan dkt paddington house of pancake. kat mid valley. harga x mahal sgt, dalam rm13 mcm tu.


    -haizum-

    (malas nak sign in id,sebab guna ipad akak aku)

    ReplyDelete