Tuesday 19 June 2012

Shaklee Dan Apam... :)

Salam... Lamanya tak update blog.. Busy dengan kehidupan dan bermacam-macam lagi perkara yang tak di rancang.. alhamdulillah, order apam semakin bertambah. Yang aku tak dapat terima order tu, aku minta maaf sebab bukan tak sudi, cuma tak menang tangan. Maklumlah aku ni bukan suri rumah ye, siang aku bekerja, buat apam selepas pukul 8pm je, jadi jangan marah kalau tak dapat ambil order. :)

Baiklah.. tujuan update blog ni bukan ape, just nak share another side business yang aku involve. Proudly to annouce yang aku kini adalah Shaklee Independent Distributor. Alhamdulillah, tuhan memberi peluang untuk aku kongsi kebaikan produk ini kepada korang semua. Aku join Shaklee ni seriously bukan sebab ape, sebab memang betul-betul dah terbukti keberkesanannya. Jom aku share dengan korang apakah produk yang aku makan selama almost 1 month ni.

Alfalfa Complex 6 biji sehari

GLA Complex 2 biji sehari

Vita-Lea 1 biji sehari

B-Complex 1 biji sehari

Zinc Complex 1 biji sehari

Jadi, total aku makan untuk sehari adalah 11 biji. Wahhh... banyak kan? hehehe...Nak sihat punya pasal aku sanggup. Hehehe. So, hasil daripada aku makan Shaklee Supplement ni selama 1 minggu, period aku yang dah terhenti 9 bulan lepas akhirnya datang dengan jayanya beserta PMS yang sangat-sangat teruk sampai aku MC 1 hari, siap nangis-nangis bagai.

Bersyukur sangat sebab yela, no period maknanya no eggs (Ovulation). So macam mana aku nak conceive? betul tak? So, tujuan aku makan Shaklee Supplement ini untuk menstabilkan hormon aku semula. So that aku boleh plan bila ovulation aku. Ye la, aku kan dalam proses TTC (Trying To Conceive). 

Expected next period aku adalah 26 Jun 2012 ini. Now aku dah rasa sakit pinggang, keputihan, dan macam-macam lagi tanda PMS. Berdoa sangat supaya period aku datang dengan betul. So, bila habis je stock 4 bulan Shaklee Supplemet ni, bolehlah aku betul-betul focus untuk conceive. Korang doakan aku k!

Jadi, di lain entry aku akan update untuk jenis-jenis produk Shaklee ni dan set-set yang ditawarkan mengikut budget korang. Buat masa ni korang boleh contact aku kalau ada apa-apa yang nak ditanya mengenai produk ini k. (Tanya pasal apam pun boleh..)

Call / SMS / Whatsapp : 012-6480424
E-mail : positive_babe[at]yahoo[dot]com 



No comments:

Post a Comment