Thursday 28 June 2012

Kelas Apam Polkadot

Salam. Just quick update mengenai kelas apam polkadot. Alhamdulillah sejak berniaga ni, aku dah berjaya conduct 3 Kelas Apam Polkadot di rumah student masing-masing. Dan Alhamdulillah seorang dah meniaga dengan jayanya. So, lagi sekali aku nak highlight, siapa-siapa yang berminat nak aku conduct kelas apam polkadot, do sms/call/whatsapp/e-mail me k! 

Harga : RM50 (2-3 hours session)

# Bahan disediakan sepenuhnya oleh pelajar (but boleh contact aku if ada barang yang tak cukup atau tak sempat beli, aku akan bawakkan FOC)

# Lokasi dibuat di rumah pelajar (rumah aku kecik, takut korang tak selesa). Harga dia atas tu kalau lokasi within area aku contohnya, Kota Damansara, Shah Alam, Petaling Jaya, Kelana Jaya,Taman Tun dan Sungai Buloh. Other than that, maybe extra RM10 for duit minyak aku. Do contact me for confirmation k.

#Topik -Mengadun (Style aku adun lain ye, tak sama dengan orang lain), Mewarna, Teknik supaya dot dotnya kemas, Teknik kukusan, Melukis Angry Birds/Bee/Lady Bird

#Resepi , layout lukisan dan segala dokumen akan aku sediakan FOC

#Tips Sharing.. ;)

InsyaAlllah, lepas korang attend kelas aku ni, korang boleh jadi businesswoman yang berjaya. So far, yang tak attend, but aku ajar melalui phone call/ sms pun ade FOC. Alhamdulillah, semua berjaya meniaga. Sharing is Caring. Buat ape kedekut ilmu. :)

Please do call/sms/whatsapp/e-mail me for booking. Kalau boleh seminggu awal k. So bolehlah korang buat masa Raya nanti. Tak yah order-order lagi k.

Call/SMS/Whatsapp : 012-6480424
E-mail : positive_babe[at]yahoo[dot]com


No comments:

Post a Comment