Monday 23 May 2011

Apam Polka Dot

Salam semua. Dah lama tak update blog kan? Hurm, kali ni aku nak update blog dengan sesuatu yang baru aku berjinak-jinak. Mula-mula aku buat Apam Polka Dot ini masa birthday party anak buah aku. Ramai yang terpikat dengan kecomelan apam tersebut, lalu aku telah mendapat 1st order dari jiran aku. Alhamdulillah, order tak putus-putus. Ingin diingatkan, aku menjual Apam Polka Dot ini secara sambilan sahaja. Siang aku kerja, malam baru aku buat apam polka dot.

Jadi kepada sesiapa yang berminat nak order Apam Polka Dot ini, boleh hubungi aku dengan cara,

E-mail-positive_babe@yahoo.com
SMS/Call - 0126480424
BBM Pin - 2272A0B2

Harga:
100pcs - RM25 (New Price : RM30 effective Dec'11)
50pcs - RM13 (New Price : RM15 effective Dec'11)

Harga di atas boleh dicampur-campur intinya seperti chocolate, strawberry, blueberry, kaya, mango, kiwi, lemon dll. Kalau nak inti NUTELLA pun boleh, cuma kene tambah RM5. Maklumlah NUTELLA kan mahal. Heheh.

Buat masa ni, aku tak berani nak pos lagi. Tapi kalau ada permintaan, aku akan cuba. Untuk pengetahuan semua, aku duduk di Kota Damansara. Jadi, untuk yang memilih untuk dihantar by hand, ini pickup pointnya ,

(Percuma)
Giant Kota Damansara
Carrefour Kota Damansara
Mutiara Damansara
Damansara Perdana

Bagi yang nak aku hantarkan,tapi certain-certain tempat je la ye,

(RM5)
TTDI

(RM10)
Kelana Jaya

Lain-Lain tempat boleh dirunding. Akan aku pertimbangkan.

Buat pengetahuan semua, Apam Polka Dot ini juga boleh dijadikan door gift untuk wedding. Aku akan bungkuskan dalam plastik kecil atau kotak kecil mengikut permintaan.Harga boleh runding. Just hubungi aku je.

Apam Polka Dot ni tengah popular. Alhamdulillah, order aku untuk hujung bulan ni memang full. Setiap hari aku kene adun. Alhamdulillah, rezeki. =)

Bagi yang berminat, sila hubungi aku. Untuk BULK ORDER pun boleh. Boleh dirunding ye.

Call aku cepat.. =)

Daaa..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment